2010. augusztus 25.

Újabb Barkáim

Megérkeztek!
Gyorsan jöttek, de nagyon türelmetlenül vártam őket. És nem csalódtam! Ezek a fonalak csodásak! Ismét. :-)


Ezekből majd Csenge és Csongor sapik lesznek (Monaco és Antwerpen 1-1 gombóc).
Ezekből (Prága és Nairobi 2-2 gombóc) pedig már hozzá is kezdtem (igen, megint minden mást félretettem) egy kendőhöz (Shouth Bay), magamnak. Nem olyan finom, csipkehatású kendő lesz, mint az eredeti minta a Lion Brand-nél, ez olyan átölelős, melegedős őszi kendő lesz. Egyszer.
Pihe-puha 100% extra finom merino gyapjú, és olyan gyorsan halad vele a munka, hogy csak ámulok és bámulok.

A Felhőkkel együtt jött még 6 Talizmán-Szivárvány is, 70% merino gyapju, 20% selyem, 10% mohair. A színei....... Pont, mint a képen!

Mivel Brigi nem tudott dönteni, hogy milyen nyulat készítsek neki, ezért önhatalmúlag ezt választottam. Ez fiús is és lányos is, szóval Kistesó jöhet, uniszex nyúl (is) várja.

0 megjegyzés: