2010. augusztus 16.

PIF - játék



Jelentkeztem Krisztánál a PIF-játékra, a szabályoknak megfelelően, most én is meghirdetem a játékot.
A szabályok a következők:

1.Bárki játszhat, akinek blogja van.
2.Az első három ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, saját készítésű ajándékot fog kapni tőlem.
3.Ezt az ajándékot a jelentkezéseteket követő 365 napon belül elfogom jutattni hozzátok.
4.Cserébe "előre kell fizetni" úgy, hogy a saját blogotokban is meghirdetittek ezt a játékot, ezt az ajándék elkészítése előtt ellenőrizni fogom.


4 megjegyzés:

Mágika írta...

Brigótól
2010-08-19 12:42
Téma: PIF

--------------------------------------------------------------------------------

Üzenet: :)) ez nagyon jó!!!! :)
jelentkezem. Meghírdetem én is :)
ez olyan, mint az a játék abban a filmben, ahol a kisfiú jót tesz három emberrel, és az a három másik hárommal? :)
puszi!!!

Mágika írta...

Brigó üzenete a másik naplómba érkezett.
Örömmel elfogadva. :-) Természetesen.

Angela írta...

Ejj de rég volt. Még aktuális?

Mágika írta...

Igen, aktuális.