2010. január 7.

Tegnap

Esedékes lenne nekem egy kivizsgálás, labor.
Tegnap elmentem íriszdiagnosztikára. Anyu javasolta. Én nem nagyon tudom, hogy mit gondoljak róla. Van, hogy kuruzslásnak tartom, van, hogy hiszek benne.
Lényeg, Anyuék vigyáztak Csongorra, én meg elmentem a vizsgálatra.
Mondjam, hogy pont akkor esett legjobban a hó, amíg a kocsit letakarítottam, ill. elmentem a rendelőig? Akkor mondom. :-)
Bár volt időpontom - mert Anyu kért - 10-15 percet várnom kellett. A vizsgálat kb. 10 percig tartott, a kórelőzmények felvételével és egy kis beszélgetéssel együtt nem egész egy óra alatt haza is értem.
Miután befejezte a szemeim nézegetését a doktornő, aszongya': Nem látok agyi tevékenységet.
MIVAN??? Mondom, nyugtasson meg, hogy van agyi tevékenységem. Nem értette a poénom... Megmagyaráztam. Zavarba jött. Javított: Nem látok kóros agyi tevékenységet.
MINGYÁMÁS'!
Háááát...
Kaptam házi feladatot:
- teljes labor + pajzsmirigy funkció
- nőgyógyászati uh, főleg bal petefészek
- nyaki uh, pajzsmirigy
És kaptam még gyógynövényeket az epémre. Kis túlzással mondhatom, hogy azt se' tudtam, hogy van ilyenem. :-) Hogy mi baja lehet???
A doktornő petefészekre tett megjegyzése egy kicsit piszkál... Hiszen még szeretnénk gyereke(ke)t.
Ha megvan minden vizsgálat eredménye, akkor kell visszamennem a dokihoz és megbeszéljük az akupunktúrás kezelés lehetőségét. Már ha kell, már ha lehet.

0 megjegyzés: