2009. december 27.

Korai ébredés

Csongor általában 3-szor ébred éjszaka (1, 4, 7), persze ilyenkor eszik is. Kis változatosságot az jelent, hogy +/- 5 percek vannak az ébredésekben, néha korábban, néha később, vagy van, amikor a 4 órás kimarad és akkor 6-kor kelünk enni.
De ma....
Ma nem volt 1 órás ébredés. Viszont 5.20-as igen.
Kb. 20 percig evett. Elég intenzíven. Csodálkoztam is, hogy mi ez a tejivás. :-) Általában evés után hipp-hopp vissza is alszik. Néha sétálunk 5-10 percet, félórát.
Ma ...
Ma egy órányi séta után feladtam. Amikor a karomban volt, akkor nyeklett-nyaklott - úgy tűnt, hogy alszik. De amint a kiságy rácsa fölé emeltem, hirtelen szélesen vigyorogni kezdett, vagy szivettépő sírásba fogott.
Már evés közben is furcsa volt... Olyan virágos jókedve lett, hogy hangosan röhögcsélt. Attól tartottam, hogy felveri a többieket is.
Szóval 6.30-kor úgy döntöttem, hogy nem fog aludni mostmár. A gyerekszobában letettem a szivacsra, mellé ültem. Játszottunk, nézelődtünk. Különböző alakú, színű, anyagú dolgokat adogattam a kezébe (ő meg pakolgatta a szájába). Forgolódott, ringatózótt, "mászkált", nevetgélt, dumált.
Egyszer csak megjelent Apácska, majd 7 előtt Csenge is beszaladt hozzánk, hogy "Én is idejöhetek játszani?".
Így történt, hogy ma kicsit korábban kezdődött a nap mindannyiunk számára.

0 megjegyzés: