2009. december 5.

Sikertörténet :-)

Az úúúgy volt, hogy Csongor bőre nagyon-nagyon érzékeny. Sokszor úgy néz(ett) ki a popsija, háta, lábai, karja - majdnem az egész csemete - mintha leforráztam volna. Csak remélni tudom, hogy ezek a vörös, ekcémás foltok nem fáj(t)nak, viszketnek!
A dokival már kipróbáltunk többféle krémet, fürdetőt, diétát, de javulást nem tapasztaltam. Illetve 1-2 napig szebb volt Csongor bőre, utána meg - ha lehet - még csúnyább.
Bedühödtem. Mér' kell ennek így lennie!!!
Bújtam a világhálót... Találtam ollllyan történeteket, hogy a hajam szála égnek állt... Találtam homeopatát, találtam mosódiót.
A homeopata doktornő elérhetőségeit a mamami-n kaptam egy anyukától, de csak fantomok (anyukám munkatársnőjének a lánya, a barátnőm nemtoménkijénekavalakije, stb) ismerték. Senkinek nem volt róla elsőkézből információja.
Egy életem, egy halálom, felhívtam a kapott számot. Elmeséltem a problémát, a doktornő nagyon kedves és főleg korrekt volt: 2 éves kor alatt nem tud alkati szert adni, ő is csak kísérletezni tudna a különböző szerekkel, hogy vajon használnak-e vagy sem, a bőrproblémák kezelhetők legnehezebben homeopátiával - szóval szerinte próbálkozzunk tovább a gyerekorvossal.
Én meg úgy döntöttem, hogy a gyerekorvos már elég esélyt kapott a félév alatt.
Gondoltam akkor lecserélem a mosószert és az öblítőt, természetes, vegyszermentes mosódióra illetve mosóparfűmre. Már régóta szemeztem ezekkel, a környezettudatosság miatt. De most kaptam igazi lökést a kipróbálásra. Apácska furcsán nézett. Pedig a marhaepét meg sem említttem neki...
A lényeg: kétheti(!) használat után Csongor bőre, mint a patyolat! Kis túlzással. Vannak még kicsit szárazabb foltok, de már nem olyan égővörös, sömörös, mint volt.
Szóval vegyszermentes mosás: mosódió + mosóparfűm + nátrium perkarbonát + NanoSilver + marhaepe. Több előnnye is van:
  • nem allergizál,
  • nem terheli a környezetet vegyszerekkel,
  • teljesen természetes,
  • a ruhák szépek, jóillatúak, puhábbak,
  • a színek élénkebbek.
Engem meggyőzött.
És még egy adalék a biomosás mellett.
Valahol a világhálón ráakadtam egy mondatra: "minden vegyszer, ami érintkezik a bőrrel, kb. 30 perc elteltével kimutatható a vérből."
Lehet, hogy nem igaz. Nem tudom, nem vagyok vegyész, nem vagyok orvos. De hajlok rá, hogy elhiggyem: ha nem is minden vegyszer, ha nem is 30 percen belül, de biztosan hat ránk.

0 megjegyzés: