2009. december 12.

Nálunk (már) járt..

a Jézuska.
Legalábbis olyan, mintha már járt volna. Na jó, legalábbis ajándékeső volt pénteken. (Nehogy azzal jöjjön bárki is nekem, hogy "De a Karácsony nem erről szól!!!"! Tudom. De mégis van anyagi ajándék is, nemcsak Csoda érkezik ilyenkor.)


Készen lettek a Csongornak rendelt rongyikák. (Köszönjük szépen Magyarinda Kata!!!) Pénteken elmentünk értük Csongorral. Hipp-hopp ezüst-kolloiddal kimostam, ma (kora)reggel már használatba is került az egyik.

A másik, Apának és nekem is mobil-betegségünk van. Nem kell megijedni! Nem mi vagyunk betegek, hanem azok a fránya telefonok. (Amik nélkül már egy lépést is alig tesz az ember...) Mer' szétesik, kikapcsol, meg még ki tudja hányféleképpen bosszant. Szóval odajutottunk, hogy lecseréljük a készülékeket. De ha már cserélünk, akkor most nem a 20(!) forintos készüléket vesszük, hanem olyan telefont veszünk, ami tetszik nekünk, ami valami miatt megfog. Nem a legolcsóbbat, nem a legdrágábbat, hanem a legjobbat (szerintünk) vesszük.

S lőn: LG KM900 Arena.

Eddig Nokia-párti voltam. Nekem még nem volt más telefonom. Most lett. Szerelem első érintésre. :-))

Szóval már "csak" Csenge maradt ki az ajándéközönből.

0 megjegyzés: