2009. november 8.

Hétvége

Szombaton reggel piac.
Aztán palacsintát sütöttem. Csenge kedvence. Simán megeszik akár három palacsintát is. Amikor Anyunál van palacsinta, akkor Csenge keveri be a tésztát. Anyunak "csak" sütnie kell. :-) Ügyesen be is tölti a sajátját és nagyon édes, ahogy eszi... akkurátusan visszahajtva a végét. Reggeli után Csengével bevásároltunk. Egész könnyedén ment, nem volt hiszti, de ez egy lóba került. :-)
Aztán ebédre paradicsom levest csináltam - ezt leginkább magamnak, mert más nem szereti - és székelykáposztát.
A leves nagyon egyszerű és nagyon finom. Sűrítményből készült, rizzsel. A káposzta elég hirtelen ötlet volt. Apácska beteg, vettem a piacon savanyú káposztát. Ott, akkor jött az ötlet a székelykáposztára, füstölt kolozsvári szalonnával, füstölt kolbásszal.
Vacsorára pedig tejbegrízt rendelt Apácska.
Így szombaton háromszor meleg ételt tettem a család asztalára. És nem mellékesen háromszor főztem, háromszor mosogattam... A konyha rabja voltam. Vagyok? :-))

Vasárnap........
Ha legközelebb lesz felesleges tizenkétezrem, felesleges másfél órám - hogy bemenjek az Andárssy útra - és felesleges két órám - Horse Evolution -, akkor szépen, méllyen halgatok és magamra fordítom az időt és a pénzt is.
Ja, és hogy milyen volt az előadás? Nos, én el sem jutottam. Csengét meg lekötötte úgy 20 percig... Pedig a harmadik sorba szóltak a jegyek. Testközelből láthatta volna az egészet.
Inkább nem is beszélek a ma délelőttről. :-(

0 megjegyzés: