2009. november 28.

Kötöde és Menedék

Pénteken megnéztem a Kötödét. Persze mikor máskor essen az eső!
Fadrusz utca... parkolás... Mire leraktam a kocsit, vettem jegyet és odasétáltunk (Csongor a meitai-ban) az üzltehez, addigra volt parkolóhely az ajtó előtt...
Az üzlet: a blogon látottakat messze felülmúlja! Nagyon jó! Kívül a festés nagyon megkapó. Kicsit meredek a lépcső, szűk az ajtó, nehézkes a lejutás. De megéri! Az üzletben többféle hordozó, többféle mosható pelus, kiegészítők és hasznos tanácsok és még sok minden más. Kaptam infót a mosható pelus használatáról. Enyenlőre - még mindig - sajnálom az időt a mosható pelusra. Vettem egy takarót a meitai-hoz: nem túl vastag, de vízlepergető és arra jó, hogy ha gyorsan ki kell szaladni vhová. Kb 1 órát voltunk az üzletben. Mire végeztünk az eső is elállt.
Átmentünk a Menedékbe. A Robiék régi lakásánál van. :-)
Itt is kb 1 órát voltunk. Nnna, itt aztán sokkal több időt el lehet(ne) tölteni! Könyvek, a legkülönfélébb használati tárgyak, gyermekjátékok, CD-k, DVD-k, dísztárgyak.
Félreértés ne essék, egy világért sem mondanék le a gyermekemről, de ha egyedül lettem volna, talán egész napra maradok... Apunak megvettem a szülinapi ajándékot (A magyarok imái - fafedeles), vettem még kulcstartót és egy Lovász Irén CD-t.
Lovász Irénről még csak nem is hallottam... Péntek óta hallgatom a cd-t. Ősi, vad, távoli mégis ismerős, révedő zene. Asszem' rajongó lettem.

0 megjegyzés: