2009. november 1.

Reggel :-)

Az ágynemű mosás a héten igen gyakori volt.
Csenge "jóvoltából" szerdán 5-ször vagy 6-szor cseréltem ágynemű huzatot és hol egy párna, hol egy paplan száradt még.
"Reggel" - kb 10 óra lehetett - arra ébredtem, hogy kint - értsd: a hálószobán kívül - nagy felfordulás van, hangoskodás, Csenge kiabálása: "Csongi bekakilt!!!". Kivánszorogtam. Csongornak sikerült egészen a tarkójáig(!) összekennie magát.:-)
Hosszas törölgetés után fürdedtés, ágyneműcsere... A héten ki tudja már, hogy hányadszor :-)
És hogy hogyan is történt, hogy 10-kor még ágyban voltam:
Nem tudok aludni. Napok óta. Hajnali 2-ig, 3-ig, sőt 4-ig ébren vagyok. Egyszerűen nem tudok elaludni. Csongor persze ezt nem tudja, nem vehetem Tőle rossznéven, hogy korán reggel az evéssel "zaklat". Ez viszont azt jelenti, hogy 6-7 körül kelnem kell. Tegnap 6.20-kor volt ébresztő - azok után, hogy 1/2 4-ig ébren voltam - és utána már nem volt alvás. Ma 5.40-kor volt reggeli, viszont utána Csongor jóindulatúan visszaaludt. És én is. :-)
Nem tudom, hogy a tegnap vásárolt új gyapjú párnáknak köszönhetően, vagy a kialvatlanságom miatt, de reggel olyan jót aludtam, amihez már régen nem volt szerencsém.
A régi párnáim kapcsán pedig a Nagymamámról kell beszélnem. De nem most, majd egy másik bejegyzésben.

0 megjegyzés: