2009. október 28.

Betegség - Csenge

Reggel volt nagy riadalom.
Amikor 6.45-kor kora-reggeliztünk Csongorral éreztem én, hogy mintha meleg lenne Csenge. De azt hittem, hogy melege van a takaró alatt.
Aztán nem ébredt fel arra, hogy bekapcsoltam a tv-t - hírek, időjárásjelentés. Aztán amikor az ölembe vettem, hogy ébresztgessem, éreztem, hogy majd' meggyullad a kis teste.
Aztán bágyadtan inni kért. A vizet 1 percen belül visszahányta. Aztán kb 10-15 perc múlva újra hányt, majd még egyszer és még egyszer és még egyszer. (Ágynemű- és ruhacsere minden alkalommal. Bár ez volt a legkisebb baj.)
Hívtam a gyerekorvost. Jellemzően ma 16-18-ig volt rendelés. De szerencsére pont erre járt. 9 előtt ért ide az orvos.
Csenge úgy nézett ki, hogy még a dokit is megijesztette. Kapott lázcsillapítót és hányás csillapítót és még vmi port az ásványi anyagok pótlására. Szerencsére a hányás is elmúlt és a láza is lement.
Délután 2 körül még egyszer jött a doki.
4 körül Csenge "MENJÜNK JÁTSZÓTÉRRE!" kiáltással rohangált a lakásban. :-) Ettől én is jobban éreztem magam.
Alszik. Nem lázas, nem hány, sokkal jobban van.

0 megjegyzés: